Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket!

  • A termék kiválasztása
  • Kosár
  • Rendelés, regisztráció
  • Vásárlásról - általános tudnivalók
  • Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
  • Árak
  • Kosárba helyezett termék megvásárlása
  • Megrendelés módosítása, törlése
  • Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása
  • Fizetés
  • Szállítás, kézbesítés
  • A termék visszaküldése
  • A szállítástól elállás
  • Garancia, szavatosság
  • Kellékszavatosság
  • Termékszavatosság
  • Jótállás
  • Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
  • Panaszkezelés
  • Adatkezelés
  • Online vitarendezési platform

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák cégadatainkat, vásárlási feltételeinket, szállítási információinkat, illetve a webáruházunk használatának lépéseit.

Üzemeltető adatai

A szolgáltató neve: Nel-La Press Bt
A szolgáltató székhelye: 7632 Pécs Maléter út 48, telephelye(üzlet): 7621 Pécs Citrom utca 8
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: nellapress2008@gmail.com
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 02 06 074789
A szolgáltató adószáma: 22553836-2-02

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve:  Baranya Vármegyei Bíróság Cégbírósága, Pécs

A szolgáltató telefonszámai:  06302903699, 06300966671

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

Kosár

A webáruházban megtalálható termékek megvásárlását a kosárba helyezéssel kezdheti meg.

A termék kosárba helyezése még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását.

A kosár tartalmának megtekintéséhez a fejléc részben található Kosár dobozra kell kattintani.

A Kosár dobozra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.

A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” ikonra kattintással.  

A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.

Rendelés, regisztráció: pecsiaromahaz.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül is leadhatja.

A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). - Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával.

A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét.

A webáruházban feltüntetett árak kizárólag a webshopban érvényesek.

A webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető - Eladó és a webáruház használója, továbbiakban Vásárló - Felhasználó  között. Ön, mint a webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely részletét nem fogadja el, úgy az oldal szolgáltatásait nem tudja igénybe venni.

Vásárlásról - általános tudnivalók

Az oldal használatával létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a Vásárló - Felhasználó és az Üzemeltető - Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF-ben foglaltak egyaránt irányadók.

A Vásárló - Felhasználó tudomásul veszi, hogy a webáruházban szereplő termék megrendelésével szerződésbe lépett az Üzemeltető - Eladóval, mely cselekedet fizetési kötelezettséget von maga után. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

A webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül vásárlási kötöttsége alól.

A regisztrációval vásárlók általi megrendeléseket a webáruház motorja automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető - Eladó, valamint a Vásárló - Felhasználó közötti.

A vásárló regisztrációs, vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó emailen történő visszaigazolás az Üzemeltető - Eladó és a Vásárló - Felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak emailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy ezen írásbeli dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg.

A kosárban lévő termék akkor vásárolható meg azonnal, amennyiben az raktáron van - Termék aloldalon a termék fotójától jobbra, az “Elérhetőség” menüpont mellett található a termék elérhetősége, mely részleteiről a rövid termékbemutatóban található “Szállítási Információk” aktív linkre kattintva tájékozódhat:

Termék elérhetősége - Raktáron - Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését, utánvétes fizetési mód, vagy kártyás fizetési mód választása esetén a termék a következő munkanapon kerül a futárszolgálatnak. Ha Ön átutalással vásárol, úgy a déli 12 óráig beérkező utalást követő munkanapon szállítjuk ki a megrendelt terméket.

Termék elérhetősége - Szállítás alatt - Kérjük, tegye a kosárba a terméket, majd a Kosár oldalon, az Ajánlatot kérek ikonra kattintva írjon nekünk. 24 órán belül megválaszoljuk Önnek a várható szállítási időt.

Termék elérhetősége - Rendelhető - Kérjük, tegye a kosárba a terméket, majd a Kosár oldalon, az Ajánlatot kérek ikonra kattintva írjon nekünk. 24 órán belül megválaszoljuk Önnek a várható szállítási időt.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést digitális formában iktatjuk, így utólag bármikor hozzáférhető.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Vásárló a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t), azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható, valamint webáruházunk főoldalán, a “Szállítás - Kiszállítás” menüpont alatt is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra!

Kosárba helyezett termék megvásárlása

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Tovább a Kosárhoz” gombra kell kattintani.  ahol a következő lépéseken haladhat végig a Vásárló:

1. Vásárlás megkezdése

Ebben a pontban tudja eldönteni, hogy regisztrál, avagy regisztráció nélkül vásárol webshopunkban. Ha pedig regisztrált vásárlónk, úgy itt adhatja meg a belépéshez szükséges adatait.

2. Szállítási és számlázási cím megadása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a pontos szállítási, számlázási címet, illetve szükség esetén új címet adni a már a választható listán szereplők mellé.

3. Szállítási mód kiválasztása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a számára legmegfelelőbb szállítási módot. Minden választható szállítási módról rövid tájékoztatót nyújtunk vásárlóinknak.

4 - Fizetési mód kiválasztása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a számára legmegfelelőbb fizetési módot. Minden választható fizetési módról rövid tájékoztatót nyújtunk vásárlóinknak.

5 - Rendelés Összesítése

Ebben a menüpontban látható összesítve a rendelés folyamata során megadott minden információ. - Amennyiben az adatokban hibát talál a Vásárló, úgy bármely előző menüpontba vissza tud lépni, és módosítani az adatokat az adott menüpont sor végén látható “Módosítás” aktív linkre kattintva.

Megjegyzés blokk - Itt van lehetőség a Vásárlónak bármilyen egyéb információt, megjegyzést, kérést közölni az Üzemeltető - Eladóval.

Rendelése véglegesítéséhez a Vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, amelyet, az aktív linkre kattintva kérjük elolvasni, majd a szövegsor végén található négyzetet bepipálni.

Amennyiben a Vásárló a rendelését véglegesítette, erről visszaigazoló emailt küldünk a vásárlás folyamán megadott email címre.

Ha a Vásárló a vásárlás folyamatának ebben a fázisában veszi észre, hogy hibás adatokat adott meg, akkor kérjük a  legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor Vásárló felé azonnal értesítést küld az Eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen, vagy a "Ügyfélszolgálat" illetve "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására telefonon, vagy emailben.

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk a Vásárló részére.

A rendelés feladását követően perceken belül egy automatikus e-mailt kap a Vevő a rendelés beérkezéséről. Ha ezt a levelet nem találja beérkező levelei között, kérjük nézze meg a "levélszemét" mappát is, hátha valami véletlen során oda került. Ha 10 perc elteltével sem találta meg a visszaigazoló levelet, ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat telefonos egyeztetés céljából. Mindenképpen segítünk a rendelés rögzítésében.

A webshop tárhelyszolgáltatója: Webshop Experts (Shoprenter.hu Kft - 4028 Debrecen, Kassai út 129.; Cg. 09-09-020636 kapcsolat@webshopexperts.hu ) tel. 06/1/234-5011

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00 - 16:30 óra között történik. Futárszolgálattal történő kiszállítás választása során a megrendelések feldolgozásának idejét befolyásolja a futárszolgálatnak történő átadás időpontja. A futárszolgálat munkanapokon 12 órakor veszi fel a feldolgozott megrendeléseket. Így amennyiben a Vásárló megrendelése munkanapokon 11:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül átadásra a futárszolgálat részére.

Személyes átvétel esetén ezek az időkorlátok eltérőek. Telefonos egyeztetés során egyedileg módosíthatók.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fizetés

Áruházunkban lehetőség van előreutalásos és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

A Vásárló elfogadja, hogy a vásárlási folyamat során az Üzemeltető - Eladó által a pecsiaromahaz.hu felhasználói adatbázisában róla tárolt alábbi személyes adatatok átadásra kerülnek a ShopRenter.hu Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129.) mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás.

Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával, illetve előre utalással, bankkártyával, személyes átvétel esetén pedig készpénzzel, illetve kártyával is.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapotát Regisztrált felhasználóként a Rendeléseim, Korábbi rendelések menüpont alatt ellenőrizhető. Nem regisztrált vásárlóink a vásárlás folyamata során küldött email-ek segítségével követhetik nyomon a vásárolt termék szállítási állapotát.

A funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

1) Személyes átvétel: Pécs, Citrom utca 8 - Telefonon egyeztetett módon történhet.

2) GLS futárszolgálat:

Amennyiben futárszolgálatunkat választja, és a termékek raktárunkban elérhetőek, 11:00 előtt leadott rendeléseket már a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. 11:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelést, és a vásárlás végösszegének kiegyenlítését követő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak át.

Csomagját a GLS futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követni a https://gls-group.eu/HU/hu/home oldalon, vagy érdeklődhet a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán.

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (info@aromadiffuzorok.hu, +36-30/97-94-125)

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., www.gls-group.eu, info@gls-hungary.com, Cégjegyzékszám: 13-09-111755, Adószám: 12369410-2-44, Közösségi adószám: HU12369410)

3) Packeta futárszolgálat:

Amennyiben futárszolgálatunkat választja, és a termékek raktárunkban elérhetőek, 11:00 előtt leadott rendeléseket már a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. 11:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelést, és a vásárlás végösszegének kiegyenlítését követő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak át.

Csomagját a Packeta futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

Packeta Hungary Kft
1044 Budapest
Ezred u. 1-3 B2/11Cégjegyzékszám: 01–09–202186. Adószám: 25140550-2-41

Ügyfélszolgálat +36 1 400 8806

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti: https://tracking.packeta.com/hu_HU/tracking/search?gclid=Cj0KCQjwlPWgBhDHARIsAH2xdNerTsiOacD5JBGMC9Ee6-guF43BxAlFW66LTgkHPm1L3Im_t2Z3SC0aArmREALw_wcB

4) Magyar Posta ászf:https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_ASZF02_Termeklapok.pdf

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Garancia, szavatosság

A pecsiaromahaz.hu webáruházban megvásárolt termékekre a Nel-La Press Bt, illetve a gyártó, forgalmazó terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (45/2014 II.26. Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Részletekről a Vásárló Általános Garanciális Feltételek menüpontunk alatt tájékozódhat.

A termék meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a Vásárló ügyfélszolgálatunktól is kérhet.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Kellékszavatosság

1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

1.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

1.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama 100000 Ft termék érték alatt egy év, 100000 Ft termék érték felett 2 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

1.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja, Elállás esetén a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti. Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, kérjük írásban jelezze ezt cégünk részére a termékadatok, illetve a vásárláskor megadott adatok rögzítésével. A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza üzletünk postai címére (7621 Pécs Citrom utca 8.). Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel, vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 8 munkanapon belül az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról (www.nfh.hu).

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat (06300966671). Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat, és e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

  •   Megrendelő neve
  •   Rendelési szám
  •   Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt.

2. Sérült terméket kapott, akkor még a futár jelenlétében készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

 

Adatkezelés

Az webáruház használata során az pecsiaromahaz.hu rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az pecsiaromahaz.hu alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az aromadiffuzorok.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. További információt a cookie-k használatára vonatkozóan itt olvashat. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a pecsiaromahaz.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a az pecsiaromahaz.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.

Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a nellapress2008@gmail.com e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a pecsiaromahaz.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Nel-La Press Bt.

www.pecsiaromahaz.hu